Tuesday, November 6, 2012

Odd Item on the Wishlist

My kids have wishlists, like most kids do.  One thing on their list is actually on mine too (well, not really, but I wouldn't mind having it)...Call me crazy, but I really do want the New Super Mario Bros. 2 game for the Nintendo DS.  
Click the photo to go to Amazon & see product details.

My oldest two have the DS systems, and they have the Super Mario Bros. game for it (which I love).  It's really fun to play sometimes!  It's even more fun to battle each other.  My sons really like the game and the characters.  They even have a hat...

Anyway, is there something on your wishlist this year that's just not one of your usual "wants" as a gift?  Share it with a comment!  I'd love to read what's on your list.

12 comments :

lorenabr said...

Nice :)
http://balearaitzart.blogspot.com.au/

Hi, Im Kelly! said...

oh yes!! dont blame them or you for wanting LOL! It looks awesome, we are finally getting a wii system this christmas for the whole family and am so excited!

memoriesforlifescrapbooks said...

I remember playing Mario Bros. on the original Nintendo!

The biggest thing on my wish list is an addition for our house, but I don't see that coming before Christmas...lol :)

holly said...

So much fun! I'm such a Mario too. We have my gramps original nintendo hooked up to our tv and my son is learning how to play haha Maybe when he's older I'll have to look into DS!

Trina (Trina's Clay Creations) said...

Fun!!! I played Mario Bros on Nintendo when my kids were younger and enjoyed every second!! :) I think that's a great thing to have on your wishlist!

Trina (Trina's Clay Creations) said...

Fun! I played Mario Bros. on Nintendo when my kids were younger and enjoyed every minute! That's a great thing to have on your wishlist!!

Paige @ Little Nostalgia said...

I looooove Mario! My sister and I had Super Mario 2 for our N64 when we were kids. We actually still have the system hooked up at our parents' house and we play whenever we go home.

My wish list is for our crawl space to fix itself so I don't have to pay for it, haha.

2justByou said...

Haha! You're so right - I can't blame them, I've gotta thank them! We always need just a few minutes here and there to break away from life and do something totally FUN! We have a Wii system too (you guys are gonna LOVE it)! Some of my faves for the Wii are Wii Fit and Mario Kart. =0)

Unifyhandmade said...

That's so cool that you enjoy playing the DS! Super Mario brothers is sooo addicting + one of my favorite games.

2justByou said...

I have the original Nintendo tucked away in a safe place with a few games (like Duck Hunt & Mario Bros.)!
I hope you're able to do the house addition - even if it doesn't come before Christmas. =0)

Additionsstyle said...

Super Mario sounds like fun!! I am sure you and your kids will have a great time with that. I am always all about books and a pair of shoes.
Valerie
Everyday Inspired

2justByou said...

Thanks for all your lovely comments, everyone. I don't know how many people come back to view any replies, but I thought I'd try it out. =0)